قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی ماه بهمن
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی

قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی ماه بهمن

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی در مدل ها و ابعاد متنوع با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان ساخته می شود و در پارک های سراسر کشور نصب می گردد. قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی در ماه بهمن امسال به ابعاد و آیتم های موجود در آن ها بستگی دارد و در موارد مختلف متفاوت است. این مجموعه در واقع نسل جدیدی از پارک های بازی کودکان است. با توجه به اینکه وسایل پارکی ساخته شده توسط پلی اتیلن قادر هستند تا 80 درجه سانتی‌ گراد گرما را تحمل کنند و تغییر رنگ ندهند، این نوع وسایل گزینه‌ ی مناسبی برای مراکز بازی روباز محسوب می ‌شوند.

لیست قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی

در سال های اخیر استفاده از مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی با طرز قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است. به گونه ای که این محصول در اکثر پارک های کشور مشادهده می شود. لیست قیمت مجموعه بازی به شرایط و نوع پروژه مرتبط می باشد. در طراحی وسایل بازی پارکی کودکان اصول ایمنی و استاندارد در نظر گرفته شده است. برای ایمنی بیشتر در زیر این وسایل بازی، از کفپوش گرانولی استفاده می شود. این نوع کفپوش های پارکی با دفع ضربه از اندام کودکان به خوبی مراقبت می کنند. هر چه این وسایل ساخت قوی تر و بهتری داشته باشند، برای ایمنی و سلامت بچه ها مناسب تر هستند.





:: برچسب‌ها: قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی ماه بهمن، لیست قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی، قیمت مجموعه بازی پارکی، مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن، مجموعه بازی پارک کودک، وسایل بازی پارکی، تاب و سرسره پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: